Imorgon är det fredag

Hej! Jag sitter här vid Joels dator, smsar lite med Melinda och lyssnar på musik^^ Imorgon är det ju fredag, vilket innebär att jag, pappa, Joel och Majas familj ska fara till stugan. Det kommer bli riktigt roligt~
Vi ska ta med oss skotern dit så att jag och Maja kan fara ut och köra ;) Vi ska även grilla. spela några familjespel och pimpla. Åh vad jag längtar till helgen, vad ska du hitta på? :)♥

Två bilder jag fotade i stugan när vi var där sist!~
Postat av: Julia

sv: Aw, jag använde mig utav ett stativ, och ett makroobjektiv och vände på kameraskärmen så jag kunde se hur jag fokuserade och sen knäppte av!

Ja, haha det är ju ett rätt vanligt namn :) Kram!

2013-03-01 @ 09:35:31
URL: http://jjphotography.blogg.se
Postat av: Agnes♥

Sv; Jag är lite förkyld men annars är det bra :) Några planer för helgen?

2013-03-01 @ 10:10:04
URL: http://aalmg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: