Stugan

Hej på er alla! Som ni kanske vet så åkte ju vi till stugan igår och sov över där tills idag :) Det var iallfall supermysigt och vi hade jättebra väder, sol och väldigt varmt. 

Det första vi gjorde när vi kom fram var att vi bar in allt i stugan, slog igång värmen och gjorde upp en liten brasa. Sen började jag och Joel spela en massa spel som tex: fia med knuff, fyra i rad, finns i sjön och sådana spel. Joel vann hela tiden när vi spelade fyra i rad så jag bytte spel till fia med knuff, det fungerade mycket bättre för min del och jag vann^^ Haha plus att det var mycket roligare! Sen var vi ute och skottade och gjorde en massa grejer tills det blev kväll, då avslutade vi kvällen med ett litet familjespel (frågesport) och sen somande jag klockan 21:40 ungefär~

Sen idag har vi inte gjort så mycket, varit på stan i Älvsbyn och kollat på kläder och även ätit lunch på Okey. Jag såg även ett jättemysigt café som jag blev helt förälskad i, ville bara ta fram kameran och fota allt som fanns  där. Sen gjorde vi inte så mycket mer^^ Ska vara social med Melinda nu så får skriva mera imorgon^^ Godnatt~♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: