i'm only miss you when i'm breathing

Hejj! Idag är det fredag. Jag var på stan igår med mamma och då passade jag på att klippa mej. Det blev bra men väldigt väldigt kort (eller ja det känns som det iallafall) men jag var tvungen att klippa bort 5 cm av topparna, för det var verkligen slitet. Får visa resultatet sen någon dag.

Idag har jag dock bara varit hemma, sovit, städat till i mitt rum (igen, haha det lyckas alltid bli stökigt) och även försökt spela in en video som jag hade tänkt visa här på bloggen men jag vet inte om jag ska, haha! 
Nu ska jag gå och se på något avsnitt av Supernatural och sen ska jag sova, vi hörs imorgon♥ 
Bjuder på några bilder från stugan som jag fotade förra helgen♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: