21 Maj 2015

Halloj! Gissa vem som har fåtrt vara ledig nu två dagar i rad, jo jag! Jag jobbar nämligen i helgen, så jag har passat på att vara i Boden. Har även hunnit träffa Melinda, Maja och Sara så det känns jättebra. Man hinner inte med så mycket nu när man jobbar. Det var lättare när man hade all tid i världen att träffa kompisar. 

Vad har jag då gjort dom senaste dagarna?

Igår var jag med Maja en liten stund. Följde med henne till Ica och sen efter det tog jag pappas bil till Sara och vi åkte till Godisarean och köpte lite onyttigt. Sen såg vi på film i lägenheten och hade det jättemysigt. 

Idag har jag varit med Melinda på stan. Det var himla roligt att träffa henne, då det var väldigt längesen vi sågs. Vi tog en fika på opalen och pratade på om allt möjligt som vi hade missat. Sen efter det skjutsade hon hem mej och jag har även passat på att fota lite idag också. Här nere ser du två bilder jag tog idag♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: