Lördag den 8 November 2014

Hallå! Jag sitter just nu här vid datorn och skriver. Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera men det är svårt att komma på något vettigt att blogga om när man inte har några roliga bilder att visa upp. Kan berätta lite om vad som har hänt dom senaste dagarna.

I början av veckan var jag bara hemma. Städade rummet, var ute och fotograferade och jag lagade godmat till familjen.

I onsdagskväll åkte jag till Jonas. Gud vad jag hade saknat honom, trots att vi sågs i söndags. Men iallafall, det vi gjorde var att vi kollade på film och bara myste på.

I torsgas åkte vi till storheden och kollade på lite grejer. Jag som alltid brukar vara ute i sista minuten med julklappar och sådant har redan börjat fundera ut vad jag ska köpa, det känns väldigt bra.

Igår var jag med Maja. Vi knasade oss med våra telefoner, spammade instagram och var allmänt konstiga. Vad som händer ikväll vet jag inte, men en sak är säker. Mitt rum måste städas igen!! Förstår inte varför det alltid blir stökigt, hur jag än försöker hålla det städat♥
Bjuder på en massa bilder från min privata instagram, "lardazz"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: