Min kamerautrustning

Uppdaterad: 15 September 2012

Jag köpte min första systemkamera, Nikon 3200 den 7 September 2012 så jag har inte haft den så länge. Men jag tycker att den är jättebra, så rekommenderar den. Innan jag köpte kameran hade jag en vanlig kompaktkamera som jag fotade med, använde också min mobiltelefon, Xperia Ray

Objektiv:
Just nu har jag bara ett vanligt objektiv Nikkor 18-55mm som följde med kameran. 

Övrigt: 
En kameraväska.

Planerade köp:
Större objektiv 
Stativ


                              Bilderna är från google♥   
Postat av: angelica

om jag ska beskriva dig så äre: Snäll, rolig, glad, omtänksam, bra och prata m,förstår bra, du är en man alltid blir glad av att se, och en underbar vän, du har ett hjärta av guld och de sitter på rätt ställe! Jadu jull de finns massor att skrica
/ Angelica!
grymt fina bilder jull!

2012-09-24 @ 07:25:31
URL: http://xn--livetipite-b6a.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: