Julia Johansson

Uppdaterad 15 September 2012

Hejj!
Julia Johansson heter jag och är 17 år. Jag bor i en liten stad i norrland tillsammans med min mamma, pappa, lillebror Joel och hunden Nellie. Jag går andra året på gymnasiet, Grans naturbruksskola med inrikting Lantbruk. Vi har en jättebra klass och alla verkar att trivas.

Mina dagar spenderar jag med mina kompisar och familjen. Jag springer också runt med kameran runt halsen och fotar så mycket som möjligt. Kameran jag använder är en Nikon D3200 (läs mer om min kamerautrustning här)
Jag är intresserad av djur, fotografering, musik, shopping och mat!
Musiken jag lyssnar på är väldigt blandad men jag lyssnar oftast på 50-tal, 80-tal och 90-tals musik, Taylor Swift, Neil Sedaka, Savage Garden och One Direction.
Något jag verkligen älskar är när man är ensam hemma och kan spela hur hög och vilken musik man vill, hoppa runt, sjunga med och dansa för sej själv.
Beskriva mej med ord: snäll, rolig, bloggare, galen, storasyster, djurälskare, bloggläsare och påhittig♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: