Påskhelgen

Nu har jag haft mitt absolut sista lov och det var påsklovet. Men vad har jag då gjort? Jag började mitt lov med att jag gick ut på krogen i Luleå med några kompisar och det blev verkligen lyckat. Sen efter det har jag varit hemma, gått på stan, åkt till Luleå bara över dan med Melinda och sedan avslutade jag lovet i stugan med en massa folk som vi känner.

Vi tillbringade denna påsk tillsammans med Lillen, Doris och Nova. Vi målade påskägg, körde skoter. åt god mat och bara myste på i solen. Vi hade nämligen sol varje dag så det var rikrigt mysigt! Jag passade även på att fotografera några tranor och svanar som var en bitt bort från själva stugan. Hoppas du har haft en bra påsk♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: