En lista med frågor

 
HIttade denna lista på en blogg!

Hur mår du? Jag mår jättebra. Lite trött så här nu på kvällen, vaknade nämligen klockan 6 imorse.


Vad önskar du just nu?
 Att mitt personliga brev var färdigt!


Vad har du på dig? Svarta jeans och en grå långärmad tröja.
 

Vad ska du göra imorgon? Imorgon ska jag nog vara med Melinda, känner att det är dags nu då det var jättelängesen jag träffade henne. 

När grät du senast? Det kan jag inte komma på, måste nog ha varit i torsdags.

Vad skrattade du senast åt? Den här bilden som jag hittade på facebook.



Vem var den senaste som ringde dig? Någon som ringde fel, sa att han hette Christoffer och sökte någon "Louise"

Senast 3 inkomna sms? 

"Paket från HM finns nu att hämta på ica"

"Ditt saldo börjar bli lågt"

"Jaha men vad bra då :) de e typ enda dagen i helgen som jag inte har ett dugg för mej"

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?-  "Ja det går säkert bra, har inget att göra så" 

Vem skrev till dej senast i facebookchatten? Det måste nog ha varit Maja.

Senaste köp? En jacka

Vart vill du åka just nu? Till Stockholm , träffa Christer igen och köpa en massa julklappar.


Dagens känsla? Jag känner mej väldigt glad. Har dock lite halvpanik för den det här personliga brevet som jag måste skriva. 

Senast sedda film? Sex tape

 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja det gör jag 

En maträtt du inte äter? Köttbullar, men det vet säkert alla redan vid det här laget. 

Nästa planerade resa? Inget seriöst planerat, men skulle vilja åka till Island med Jonas nästa år.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: