Hello again

Hejj!! Nu är jag äntligen tillbaka. Jag ville bara säga att jag lever. Tog paus från bloggen i en månad och nu hade jag tänkt börja blogga igen♥ Men då är ju frågan, vad har jag gjort på den senaste tiden? Här kommer svaret.

I mitten av augusti fick jag och Sara låna Emmas (hennes syrra) lägenhet. Vi var kattvakt för att hon skulle bort. Vi lagade supergod mat och tittade på alla hennes ekologiska saker. Ekologiskt toapapper, ekologisk tandkräm och en massa annat. Vi gick till coop och handlade lite godsaker och på lördagen cyklade vi in till stan, käkade på daggan och kollade på kläder♥ 

Jag har även sovit över hos Maja. Vi kollade på film och åt choklad men hann inte se klart den för jag somnade. 

Idag cyklade jag in till hamnen, fotade lite och myste på i solen♥ Nu ska jag fixa ett annat inlägg, men vi får höras♥
♥Cashew nötter ♥ Mitt och Saras snacks ♥ Coop godis ♥ Bussresan hem ♥ En bild på mej från slutet av augusti ♥ Min fina säng hos Maja ♥ Fruuukost♥ Sockarna ♥ Cyklade till hamen♥ 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: