The way you look tonight

Hejj! Idag har jag och familjen varit i Luleå. Jag köpte ett stativ till min kamera ;) Men kan tyvärr inte visa bilder på det fören nästa helg. Pappa köpte en garageport öppnare, alltså en sådan där fjärrstyrd.

Vi har också varit på en restaurag i gammelstan. Jag åt en kycklingburgare ! Sen åkte vi hem och jag höll på lite med stativet och nu har jag även ordnat en plats åt det i mitt rum, tycker det ser mycket mäktigare ut, än att den ska stå ihopfälld mot ett hörn.

Just nu sitter jag i pappas datarum, lyssnar på musik och smsar med Melinda :) Bussen går om några timmar så jag ska passa på att packa och sen är det väl bara att dra ;) Skriver mera imorgon och då får du istället nya och färska bilder !♥

Några gamla mobil bilder från i våras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: