Fotolista

Systemkamera eller kompaktkamera? Systemkamera.
Vad har du för kamera? Nikon D3200.
Fotar du med Raw eller JPEG? JPEG.
I vilka lägen fotar du? Inget speciellt, fotar bara, jag har inte lärt mej att fota i några speiella lägen än.
Vad är roligast att fotografera? Mat, djur och natur tror jag :) Sen älskar jag att fota Nellie (min hund).
Hur många objektiv har du? Två stycken.
Föredrar du fasta eller zoom objektiv? Spelar ingen roll.. I think :).
 
Har du tappat bort något objektivlock? Heheh nej! Inte än.
Vad blir ditt nästa inköp? En fjärrutlösare, en ny rem? :).
Har kameran något namn? Hahha nej, men brukar kalla den "My Precious".
 
BILDBEHANDLING  
Vad har du för photoshop? Photoshop Cs4.
Hur redigerar du en bild? Curves, Colour Balance och sen lite i Exposure.
Vilket format sparar du i? PNG :).
 
ÖVRIGT 
Har du varit på något fotouppdrag? Haha nej, inget allvarligt sådant. 
Har du sålt bilder? Nej det har jag inte.
Vad blir ditt nästa fotouppdrag? Har ingen aning. Låt det bli sommar först ;)
Kommer folk fram till dig och frågar om du säljer bilder? Nej! haha~
Nu är det sista frågan, tycker du att du är en bra fotograf? Det beror på..nej..haha men hoppas jag blir bättre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: