Knasig helg

Hejj! Nu är det redan torsdag, shit vad tiden går fort. Jag hade nu tänkt visa lite bilder från helgen. Jag stannade nämligen på skolan. Det första vi gjorde på fredagen var att vi var in till stan och köpte lite mat. Det blev en grillad kyckling, pasta och en massa sallad. Vi köpte även godis och popcorn som vi skulle ha till lördagen och yoghurt. Sen efter det så åkte vi hem och såg på lite film, det blev att se alla Bring it on filmerna.

På lördagen gick vi till ica och köpte något, kommer dock inte ihåg vad det var, en till yoghurt tror jag, haha! Sen efter det gjorde vi mat, kyckling sallad med pasta och vitlöksdressing till. Gud vad gott det blev! Efter maten så storstädade vi köket, tömde kylskåpet på mögel och sådant (ingen i vårat hus hade orkat eller velat göra det så vi tog initiativet och städade) Det blev jättefräscht och nu kan man faktiskt vara där inne utan att det stinker.
På kvällen såg vi melodifestivalen och dansade till Alcazar. Sen avslutade vi dagen med film. Jag har haft en sjukt rolig helg och hoppas på fler♥
Bilder från min telefon♥
Postat av: maja

hahahahahahah mögel i kylskåpet, vad fan lena.

2014-02-27 @ 17:15:19
URL: http://majakuoppala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: