30 frågor #2

16. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Jorå några har jag fortfarande kontakt med.

17. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej, men hur coolt vore det inte att testa det!? Då skulle jag vråla "JEESUS"

18. Hur många kuddar sover du med? Jag har 4 kuddar... men sover utan kudde oftast.

19. Hur stor är din säng? Jag har en 120s, hade en 90s tidigare.
20. Vild fest eller romantisk hemmakväll? Hemmakväll och kolla stream. 

21. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? Jaa, såklart! De hade nog listat ut det förr eller senare ändå.

22. Hade du blivit glad om din kille friat till dig? Haha öhm, kanske inte i den här åldern, tycker det är för tidigt för sånt.

23. Klackskor eller sneakers? 
Sneakers helt klart.
24. Kjol/klänning eller jeans? Väldigt, väldigt sällan jag har på mig klänning, jag tycker inte om kjolar heller.
Så jag skulle väl säga jeans.

25. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? Nej det tror jag inte.

26. Har du någonsin krossat någon annans hjärta? Jag har faktiskt ingen aning.

27. Vad har du för telefon? En iphone 5!
28. Har du någonsin gått på bio ensam?  Nej, usch vad hemskt, det har jag inte!!

29. Har du pojkvän? Yes, firade 7 månader med honom igår♥

30. Vem ringde dej senast? Det måste nog ha varit pappa. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: