Alla ♥ dag

Tre bilder som beskriver min alla hjärtans dag. Okej, bilden på kalven är tagen för tre årsen men jag valde att ta med den för att Valentine min tjurkalv (som min ko fick för tre årsen) skulle ha fyllt tre år. 


Dagen började med att Jonas smög ut ur dörren och åkte till coop och handlade lite grejs, jag fick nämligen inte veta vad det var. Han kom hem med en drick yoghurt, en lemonad juice och fyra stycken snickers♥♥ ååh vad glad jag blev. Senare under dagen fick jag världens största uppblåsbara hjärta, haha så söt han är! Han gav mej även en liten nalle med rosa tofflor som ska föreställa mej när jag har mina rosa tofflor som jag fick av honom i julklapp. På tal om dom, det är seriöst en av dom bästa grejerna jag någonin fått. Dom är så himla smidiga när jag håller på att frysa ihjäl, dom värmer jag bara i micron och sen är dom hur sköna och varma som helst♥♥ Omg så himla smart julklapp! 
Sen efter det så bjöd han på världens godaste middag. Det var första gången han bjöd mej på en egen hemlagad middag som bara han hade gjort. Det var verkligen jättemysigt♥ Han är så duktig! Han gjorde kyckling och pasta!! Det måste han bjuda mej på fler gånger.

Sen blev det att kolla på lite stream som vi alltid gör! Det är så himla roligt, älskar att kolla på streams med Jonas, haha! Sen avslutade vi kvällen med bastu. Jag är jättenöjd och glad över min alla hjärtans dag. Det är första gången jag firar den på allvar, har inte varit så intresserad tidigare. Men helt klart den bästa jag har haft♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: