Vem är jag?

Uppdaterad 7 September 2013

Nu hade jag tänkt skriva om mitt inlägg där jag skriver lite om mej själv. Sist jag skrev var ju för ett år sedan så nu behövs den verkligen uppdateras^^ Mitt gamla inlägg: HÄR

Hejj! Mitt fullständiga namn är Rebecca Julia Petrovia Johansson. Jag bor i en liten men tråkig stad i norrland som det inte alls händer så mycket i. Jag har även en hund som heter Nellie, hon är en blandras mellan Schäfer och Siberian Husky och hon är sju år, bilder på henne hittar du HÄR

Jag går mitt sista år på Grans naturbruksgymansium, inriktning lantbruk och tar studenten till våren, GUD VAD JAG LÄNGTAR!! Jag trivs iallafall jättebra (vilket jag har gjort hela tiden) och jag ångrar inte mitt val :)

Kameran jag använder heter Nikon D3200 och den köpte jag precis för ett år sedan, alltså den 7 September 2012. Den fungerar jättebra och jag älskar den så,"My Precious" som jag brukar kalla den för. Vill du läsa om min kamerautrustning, klicka då HÄR

På fritiden brukar jag fotografera, vara med kompisar och lyssna på musik! Musiken är väldigt varrierande men jag älskar musik från 50, 80 och 90-talet♥ Sen brukar jag också lyssna på: Bruno Mars,The Script, Mike Posner, One Direction och en massa fler♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: